Flotte resultater af U8 (årgang 2011) i Champions League

Pernille Wagner, Holdleder og Træner
12. maj 2019 kl. 11:50
BK Vest U8 (årgang 2011)

BK Vest U8 havde to hold med til Champions League stævne i Ballerup FC.

Det ene hold som bestod af Mustapha, Mathias, Abdullah, Simon og Gabriel deres hold hed Tottenham.

De spille 2 indledende kampe mod Juventus og bagefter mod Barcelona. Hver kamp var 3X8 minutter. To spændende kampe hvor de vandt mod Juventus og tabte til Barcelona. I slutspillet skulle vinderen mellem Juventus og Tottenham møde Barcelona i finalen. Tottenham vinder en meget lige kamp og skal spille finale mod Barcelona. Holdet spille en rigtig god kamp og selvom Barcelona fik 2 straffespark så blev det en sejre på 2-1 til Tottenham, så de blev vindere af U8 rækken AB super flot drenge🥇

Det andet hold fra BK Vest hed Ajax. Holdet bestod af Victor, Jakob, Oliver, Marcus og Valdemar.

De skulle spille 3 indledende kampe mod Manchester U, PSG og Bayern München, det blev tre spændende kampe og de havde et virkelig flot sammenspil. Det var så godt, at nogle forældre fik gåsehud. Efter de indledende kampe skulle der spilles slutrunde og i de to sidste kampe kæmpende de med alle de kræfter de havde tilbage og igen havde de virkelig flot sammenspil og holdet topscorer blev Oliver. Stor ros til alle spillerne og forældrene på sidelinjen som heppede på begge hold virkelig dejligt, at tilbringe en formiddag/eftermiddag sammen med jer.

Tusind tak til Ballerup FC for et virkelig flot arrangeret stævne og alle spillere fik en velfortjent medalje 🏅

Med venlig hilsen Pernille Wagner