Ny storsejr til BK Vest U16

Lucas Holm, Trænerteamet
08. oktober 2018 kl. 23:16
U16 Drenge 3 (03) Efterår • Pulje 2

Sidste lørdag vandt BK Vest 4-1, om mandagen 9-0 og idag fik vi så en ny storsejr, denne gang mod Bagsværd, der gæstede Nørrekær.

Til dagens kamp stillede vi op med et meget alternativt hold, da vi havde 4 skader og 3 afbud, altså 7 spillere fraværende, og vi regnede med en utroligt svær opgave, men med vilje og styrke blev det aldrig en lige kamp!

Efter blot 4 min scorede Lui hans første mål for klubben og gjorde det til 1-0 til BK Vest.
Efter 1-0 målet, fik Bagsværd et lille overtag, men vi stod utroligt stærkt i bagkæden og var gode til at spille meget bredt i omstillingsfasen og det drillede Bagsværds 3 backs kæde, og 20 min efter 1-0 målet fik vi så en ny scoring Mohammad sender en perfekt bold afsted som topscorer Lucas fanger og banker bolden ind bag Bagsværd keeperen der var uden chance. 24 min spillet 2-0 til BK Vest
11 min senere var vi så igen farlige oppe foran, et perfekt sparket hjørnespark fra Mohammad, ender i panden på vores store forsvarsklippe og anfører Mario, der headede bolden sikkert ind til 3-0.

BK Vest går til pause med en sikker 3-0 føring.
I pausen gik snakken på, at vi skulle ind og fortsætte med, at trykke på og midtbanen skulle blive endnu bedre til, at lukke af centralt.

Anden halvleg starter meget lige, men præcis som i første lukker vi helt af i forsvaret, og er på samme tid utroligt skarpe i angrebet. Efter 52 min finder William, Lucas der endnu engang sparker bolden i mål. 4-0 til BK Vest.
Der skulle ikke gå mere end 3 min før vi igen var farlige oppe foran, denne gang var det Samuel der fandt Lucas som nettede for 3 gang til stillingen 5-0.
Efter 5-0 scoringen begyndte vi at slappe lidt for meget af, og på et hjørnespark snorksover vi i forsvaret og det giver Bagsværd en fri hovedstødsmulighed som de ikke misbruger. 65 min 5-1.
Kampen var forlængst lukket, og selvom vi begyndte at slappe mere og mere af, var det alligevel ikke Bagsværd der blev farlige, det blev vi igen! Lui spiller Mohammad fri inde på midten, et godt stykke udenfor feltet og Mohammad viser hans fremragende sparketeknik og hamre bolden i mål til slutresultatet 6-1.
Normalt er vi ikke et hold der er kendt for, at score mange mål, men det er vi blevet 19 mål i de seneste 3 kampe.
Fin kamp af alle drengene i dag, alligevel vil jeg gerne fremhæve holdets yngste og laveste spiller William, som spillede sin bedste kamp imens jeg har været i klubben!